CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

Zaman Sekolah part 1

Huhu.. salam..., lamanya aku xupdate blog aku kan... :(sian kat aku, aku deman, tp xla teruk sangat, 1 hari je xble bangun... huhu...hehehehe.. tajuk post aku kali ni adalah zaman sekolah.. nape erk..tetiba jer teringat kat zaman sekolah aku dulu2... bukannya apa... cuti ni... banyak sangat aku dapat undangan perkahwinan daripada kawan2 aku... huhuhu.. SELAMAT PENGANTIN BARU.. kepada semua kawan2 aku yang dah kawin or blom lg (on t way la...) kih3x.

Kalu korang perasan, aku buat part 1 untuk tajuk ni... coz... may b la, aku akan sambung lagi cita tentang zaman sekolah ni... huhuhu... amat menarik skali... hahaha... tunggu je la... kalu aku rajin n komp aku x bengnong ble la aku sambung kan.... dari part 1 ke part 2, dari part 2 ke part 3 dan seterusnya....

Aku nak cita kat cni masa zaman sekolah aku form 4 n 5, masa 2 aku sekolah teknik.. teknik mana xpayah habaq la.... huhuhu... sape yang tau tu..diam2 je k..., 2,3 ari lepas aku kemas meja study aku yg dulu (masa aku guna masa form 6).. meja 2 ade laci, kemas punya kemas, tup2.. aku terjumpa lirik lagu yang aku n the geng suka dulu dalam cita pa ntah,... layan je la... aku xingat..hehehehe

Jalan-jalan ke Kota Bharu,
Kota besar mencuci baju,
Jangan kita muram sedih dan layu,
Mari kita nyanyikan lagu.

Minum kopilah satu cawan,
Sambil duduk diatas papan,
Mari suma marilah wahai kawan,
Kita suma pergi ke hutan.

Ramai2 meredah hutan,
Adik COMEL duduk di depan,
Abang hensem wahailah abang tampan,
Ambil saya buatlah teman.

Sungguh cantik si adik OC,
Macam perempuan tapi lelaki,
Kita suma janganlah susah hati,
Kini saya dah jadi Bruce Lee....

HEHEHEHE...

OKlah...bagi menutup tirai post aku arini..terimalah pantun yang direka oleh kawan aku ni...hehehe.. selamat menjamu selera membaca..kui3x

KAKAK NOT,
KAKAK SHILA,
MUKA MONYOK,
OTAK GILA.

GUAR ****** NAMA DIBERI,
DATANG MERANTAU KE SMT*T,
HUJUNG BULAN BALIK KE GP,
JANGAN LA LUPA SINGGAH JAWI.

SEKIAN SAJA....(^_^)

3 comments:

CikYarn said...

aku tau lagu tu!!!

erm...nk pantun gak, tp tak dan nk create...nnti2 la aku beli pantun hg...wakaka

shila said...

HAHAHA..BELI2 JGN XBELI... AKU TGUUUUUUUU

Unknown said...

That song on Kem 505. :)