CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 11, 2008

Malasnya aku....

huhuhu... malasnya aku..tu la sikap aku semenjak dua menjak ni... nape aku malas r... (or bahasa lain 'kulir') xtau la pasai pa kau malas sangat.. MALAS! MALAS! MALAS! .. Aku rasa tabiat malas ni meme tabiat yang buruk kan dan xelok... dah aku tau tabiat ni xelok nape aku masih lagi bersikap malas... Adakah MALAS ni penyakit berjangkit.. oh no.... aku xsuka dijangkiti apa2 penyakit yang membawa penyakit sama ade ianya kecik or besaq... huhu..

Apa la yang aku merepek ni... topiknya AKU MALAS sangat... nak bangun pagi malas, nak mandi malas, nak makan malas, nak k*****g malas, nak b***k pun malas gak... nak men game aku mals, nak chat aku malas, nak masak aku malas, nak kemas umah aku malas, nak tido pon malas juga...pokoknya aku meme malas la..... aduh... aku rasa macam tahap kritikal je kemalasan aku ni kan.... bab org yang tua2 berkata... apa la nak jd ngan anak dara ni... hahaha..

xpe2, pe2 hal aku nak ubah kemalasan aku ni... aku nak jadi rajin.. aku nak bgn subuh n selepas tu xnak tido balik dah.... (nanti rezeki aku tertutup kan) hehehe.... satu azam baru perlu ditanam agar aku X MALAS... huhu semangat baru, jiwa baru.. n aku xmau mempersia-siakan idup aku.....huhuhu...

cau cin cau...

3 comments:

CikYarn said...

malas nak b***k tu aku tau apa huruf vokal dia...nak aku teka kat sini tak? hahaha

tp yg k*****g tu aku tak tau...apa dia ah?

Darkkadabra said...

ah, sampai begitu skali malas.

Malas ni sebenarnya Nikmat..

shila said...

hahaha...meme nikmat pon