CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 9, 2008

Di Hari Raya Aidiladha


Salam suma.. huhu... bestnya raya haji tahun ni.... coz aku raya kat penang.. yaho.. sebelum ni aku blaja kat terengganu, so aku xble blk coz cuti hanya sehari jer... bak kata aku sendiri xberbaloi aku blk kan... mayb sebenarnya ble blk tp aku yang xmau... kerana ada la benda yang menghalang untuk aku blk lo... (tak ble gtau, nanti2 next story br aku nak kongsi ngan suma kot). tapi rasanya kawan2 yang terdekat mesti tau pasai pa kan....kui3x. panjangnya mukadimah aku... huhu.. topik post kalinya sebenarnya berkisar mengenai makanan yang aku teringin makan n aku nak masak sendiri makanan 2... alhamdulillah.. akhirnya... aku berjaya juga buat makanan 2... sedap plak tu... tok ngah aku pun puji kata sedap, huhu..bangganya aku... xpe2 puji diri sendiri coz sape yang nak puji kita kan.. kuang2...

Makanan yang nak sangat aku makan n masak sendiri adalah....jeng3x.. ketupat nasi.. buat ketupat nasi tu meme(longat klate) senang tp untuk buat kuah kacang yang paling marvelous.. cemana 2.. cuba pikir...hmm.. masa raya puasa ari 2 aku teringin sgt2... tp masa 2 aku xtau nak buat cemana, so selepas dari tu... aku jumpa sapa, aku mesti mengeluarkan topik kuah kacang n ketupat nasi ni... hmm... hasil nya ada kat bawah ni... tada...... selamat menjamu mata...:-)
Kuah Kacang yang xpedas sangat..nyum2
Ketupat Nasi yang dah dimasak..
hahaha..aku beli yang dah siap bungkus...
xreti nak agak sukatannya
Siap untuk dihidang....huahuahua..

kih3x..amacam... mengancam kan... aku makan sampai lembik.. hahaha.. xde lah... ketupat nasi ni meme sedap, ditambah dengan kuah kacang yang delicious..huhu.. cau cin cau...

1 comments:

CikYarn said...

mkn sampai lembik tuuu~~~

weh, mcm sdp je kuah kacang tu... bagi resipi kat aku...