CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 8, 2008

Tugasan yang pertama



kih2.. huhu..
salam suma.. suma tu kat sape r...
ntah lar... kat sape2 je yang tgk blog aku ni.. huhu
ni adalah tugasan yang pertama aku..
kui3x.. lawaknya.. yarn.. aku dah berjaya...
yeye.. not dah berjaya.. syabas..
disini aku nak mengucapkan ribuan tq kepada kawan n kembaq aku yang disayangi coz banyak bantu dalam menyiapkan blog ni..hahaha..tq kembaq...
dia la pendorong aku untuk memulakan blog ni..haha..
dah tergedik sangat2 ajak aku menceburi bidang ni..
huhuhuhu....tp xpe aku akan cuba sedaya upaya untuk tidak menghampakan dia dalam bidang yang baru kami ceburi ini..
insyaallah dengan berkat kesungguhan dan kesabaran yang tinggi kami pasti akan berjaya...kuang2x
apa yang aku merepek ni..hmmm... apa pun aku diajaq bahawa..INI BLOG AKU... so lantak la aku nak cita pa pun...
cau cin cau....

2 comments:

CikYarn said...

waaa..alhamdulillah, berjaya jugak saya melihat kawan saya ini memblog. teruskan usaha anda! Chaiyokkk!!!

++yg penting, aku dh lama x dengaq hg membebel kat aku, so kat sini hg bebel la mcm2. leh gak lepas rindu aku...ekeke++

CikYarn said...

weh..weh..lupa nk habaq, aku suka gbr yg hg boh ni...naknok jugak!!!